IM SORRY!

hellu bitterfittor & sötnosar:)!

Har inte uppdaterat på sjukt länge så nu ska här uppdateras ska ni se;)

först & främst mr X är & förblir hemlig här i bloggen & för er bitterfittor som inte har nått me mitt liv o göra;)

sen, vad gjorde jag iförrigår? Jo jag var hemma hela dagen men stack ut med Denise på natten eller ja kl blev mkt innan vi kom ut iallafall!? vi drack hemma hos henne galet chill sådär ni vet;)

Igår va jag hemma hela förmiddagen & 17:30 gick vi mot kinesresturangen & käkade.. Fast jag & sofie hann inte chilla med käkandet så vi skyndade oss att äta som djur sen stack vi vidare! vi chillade lite sådär, sen drog vi till henne chillade galet & på kvällen kom två killkompisar till sofie & plockade upp oss två, självklart med alkohol i bilen;) MUMS! jag säger såhär HELLU KATTIG BIIIIL! vi åkte till centrum handlade cigg sen drog vi till Denise & hinkade lakritsshotts & smirnoff ice MUUUMS! kom hem vid halv 2- kvart i 2 tiden & där slutade min dag :)

Idag har jag varit hemma chillat galet efter som dethär vädret vägrar bestämma sej hur det ska va!
Sol-regn-blåsigt-regnt-molningt-regn-ÖSREGN! asso hellu snälla vafan är dethär för soommar?!
AJA HOPPAS PÅ ATT ROBIN HÖRDE PAPPA RÄTT FÖR DÅ ÅKER VI OM NÅGRA MÅNADER :D!

PUUUSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0