Detta är ett stort skämt!!

jag måste fan öppna min mun & skratta rakt ut i era annsikten! för helt ärligt talat.. Ni pratar om nått ni inte har med att göra, ni pratar om personer ni inte borde prata om!! Det ni säger eller det ni fått höra är ett SORT skämt!

Aja var med mina sötnosar Sofie & Angie idag, vi hade det trevlig vid bryggan, vi käka nötter drack cola & snackade om allt & inget i timmar.. Sen drog vi till s-tuna på ärenden & efter det blev det donken & efter det kom skämtet som jag fantiskt måste skratta lite åt! patetiskt folk det finns här i världen ;)!

Aja är hemma nu & ska strax sova, ska upp tidigt imorgon vet ni! Ska möta mamma i centrum vid 2 tiden I think!
Därifrån tar vi bussen till viksjö, till min Gudmor där ka vi fira midsommar RULIGT:)!
 
hör kanske av mej snart igen om jag inte går & lägger mej
PUUSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0