I'm Yours!

Heelllu! Lyssnar på MIN låt, låten som jag aldrig får nog av :D! "Im yours med Jason Mratz"
Ska strax iväg & bada, då tänker nu. ööh nu? ja det är faktiskt sviiin varmt här på kvällarna medans dagarna är lite svalare! helt okej för mej faktiskt, så sjukt mysigt att bada på kvällen! Har packat ner bollen & mitt ombyte, är redan färdig för att åka så vi drar väl snart:D!

Har precis pratat med min underbara kusin som jag saknar sååå mycket!! Aja idag har jag inte gjort mkt, hjälpte moster & fixa sej lite, eller ja jag fixa hennes naglar & sånt efter som hon skulle bort;) Själv ska jag på dejt med snyggingen next door;) HAHA NOOOT! men han är såå himmla snygg!!!!!! Helt ärligt trodde jag inte att de fanns fina killar här men ooohjaa, jag hade så feel! Aja ska lyssna klart på en låt sen drar vi, HARE BRAA FUCKERS!

PUSSSSS

hej du vill antingen ha mej eller va mej, vet sanningen svider;)

hej jag var skit brun :D

Denna bild är lite oldie!

Haha sista bilden är från 14 januari 06 GAMMAL!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0