VEMFAN TROR DU ATT DU ÄR "S"..??

DU TROR DU SKA SITTA & KRÄNKA RALLE SOM EN JÄVLA ÅSNA!
ursäkta mitt uttal men jag blir så jävla förbannad! Känns som om hjärnan kockar över..
Jag & Ralle är inte alltid sams.. MEN VEM ÄR DU ATT BERÄTTA HUR HAN SKA LEVA SITT LIV!?
Vem du nu än är så har du ingen rätt att säga till min killkompis hur han ska leva sitt liv..
Du har ingen rätt att säga det du säger & du har ingen rätt att dömma han efter 2-3 år!
Jag menar, det var då.. Snälla han är inte player för han försöker hitta den rätta..

Han har inte alltid det så jävla lätt.. ingen har det. Men du behöver inte försöka trycka ner honom mer av dina löjliga kommentarer för han behöver inte ta åt sej! Jag menar vem är du att säga hur en person ska vara!?
Han är den han är. & om han väljer att ha de livsstilen som han har... Då ska du låta honom ha den..
Alla tjejer hatar inte honom, Jag själv tycker han är urgullig.. Inte bara på utseendet utan på sättet, personligheten.. jag menar du har ingen rätt att skriva det du gjorde & försök inte sätta upp regler på hur hans liv ska va! Vill han gå runt från tjej till tjej för att hitta den rätta låt han göra det. ALLA VILL HITTA DEN RÄTTA!
Du kan itne säga att du aldrig någonsin playat någon!

Raul är en bra person & bara för han varit "fjortisstämplad" en gång i tiden så betyder det inte att han e de nu..
Snälla han är fyfan snart vuxen & bara för han lägger sitt hår på ett speciellt sätt & hur han klär sej.. det säger itne att han är fjortis.. Shit vem andvänder inte chinos & jeans, Linnen & tröjor?!
Dom killarna du får tag på.. E dom uteliggare med sönderslutna mjukisar eller?..

ÅÅÅÅH är så arg.. Känner att detta var något jag behövde skriva.
INGEN SKA BEHÖVAS DÖMMAS FÖR VEM MAN ENGÅNG VARIT, ALLA FÖRTJÄNAR EN ANDRA CHANS!!

Raul jag stöttar dej till 120% i alla dina val, Så what ever you do trust me :)<33333
KÄÄRLEEEK TILL EN BRAAAA & UNDERBAR KILLEEEE!!


Kommentarer
zandra

vad gör du vaken så sent varje dag gumman? :D

2010-02-19 00:49:38
URL: http://zandrawickstrom.blogg.se/
Anonym

men du får han aldrig heller! vad du en skriver, hohohoho

2010-03-06 03:09:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0