Svar på frågor!

Visst lovade jag er att svara på allt! Det kommer jag också men skyll er själva om ni inte får något bra svar på era dumma frågor!

 

Postat av: TINA/http://ttinaas.blogg.se/
Hur var din första kyss? ;)
Svar: Jag minns den inte så väl för den var i ettan, men minns att den var med en kille som hette tobias & vi var ju tillsammans då. Jag fick den kyssen när vi körde "ryska posten" haha!

Postat av: felixus
vad heter du? :D <33
Svar: Ja du om du inte sett det än så måste du skaffa glasögon*fnisss*
Jag heter Sandra.

Postat av: athenas/http://athenas.se
Är du oskuld? =)
Svar: Gud vad glad du blivit om jag svarat på den men tyvärr, det angår varken dej eller min blogg!

Postat av: dennis
bh size ?
Svar: åååh..angår igentligen inte dej men varsegod för svar.. 85 C/D kupa 

Postat av: Tomas/http://urandravinkeln.blogg.se/
Tar du den i rumpan?
Svar: Måste bara säga att du skämmer ut dej riktigt mycket gubben ;) Men jag lägger till din blogg här så kanske folk får se ditt riktiga du!;)

Postat av: Jennifer/http://onlyuus.blogg.se/
favorit affär? :P<3
läser du min blogg?
Svar: Favvo affär ver jag itne riktigt, Gina/Hm.. Klart jag läser min lillasysters blogg:)

Postat av: elin/http://onlyuus.blogg.se/
Favorit färg? :)
Favorit ämne?
hat färg?
hat ämne?
Vem är din bästa kompis? :)
Vilka bloggar läser du?
Läser du kissie/dessie eller paows blogg? Isf vilken är bäst/gillar du mest?
Svar: 1. Rosa,
2. Kallkök(ingår i hotell&restaurang),
3. har ingen hat färg,
4.
ENGELSkA/MATTE!!,
5. Min bästavän heter Ida, 6. Sofijes, Angies, Min egna, Din&jennis & Sara.D's :)
6. Jag måste nog säga att jag gillar paows bäst, hon är helt ärlig, Men gillar kenzas också!

Postat av: LINN/http://linnbitch.blogg.se/
1. läser du min blogg?
2. visst är jag bäst ?
3. Älskar du mig? Hihi :)
Svar: 1. Jag gjorde det igår för första gången :P
2. Nepp det är jag som är bäst:)
3. Klart jag gör<3

Postat av: Lowe
1.När hade du din första pojkvän?
2.När hade du din sista?
3.Skulle du kunna dejta en tjej?
4.Vem är din bästa killkompis?
5.Har du något husdjur?
6.I vilken ålder vill du bli mamma?
Svar: 1. Minns inte, men minns som sagt Tobbe jag gick i ettan då!
2. För inte så länge sen
3. Nej det skulle jag inte, jag är inte laggd åt det hållet!
4. Min bästa killkompis.. hm, jag umgås mest med Hemen fast det är i skolan!
5. Ja jag har min vovve, Han heter rocky & är en labbe:)
6. Jag skulle kunna tänka mej att bli mamma nu redan, Men tror jag väntar tills jag är 19 & gått ut skolan

Postat av: Cici
vilken skola går du i
& vilken linje ?
Svar: Jag går i Jakobsbergs gymnasium i HTS.
Jag går i Hotell & Restaurang pogramet :)

Postat av: hemlig
Snälla kan du ge mig svar på det här.
Efter att min kille lämnade mig för ca 1 år sedan så slutade jag dejta. Vad ska jag göra. Jag hoppas fortfarande att han kommer tillbaka, Men jag vill inte vänta längre!
Tacksam för svar!

Svar: Klart jag ska svara & försöka hjälpa till lite.
1 år är rätt mycket & jag tycker du ska släppa honom ifall han inte visat teckan på att han fortfarande gillar dej. Jag tycker inte du ska vänta längre. Skapa nya kontakter, & Visa att du är intresserad...
Vem vet, ditt ex kanske vill ta dej tillbaka när han ser dig med någon annan som gör honom avundsjuk!
lycka till /Sandra

PUUUSSSS
hoppas ni är nöjda för svaren!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0