somsagt va med carro!

Shena, var somsagt med Carro nu på kvällen. Vi var med hennes två killkompisar & så stack vi hem till deras kompisar haha! krångligt men då var det. Jag höll på att göra mitt livs VÄRSTA misstag.. Men som tur märkte jag att de var nått fel! Aja kan & tänker inte skriva det här för det är något jag inte vill få skit för... Hänger inte ut några heller tyvärr!
Ska ta bakpotatis, lite "mammas egna sås" & sen ska jag smaska i mej för jag är hungriig!:D
PUUUSS

Juste, folk som går & snackar skit om mej, & säger att jag ser så jävla fet ut i verkligheten & blablabla.. Ja ni, folk har sett mej, folk har bilder att kolla på, dom har väl förfan vetat hur jag sett ut sen dom lärde känna mej jävla idioter?! Skullde dom bry sej om min utsida skulle dom väl inte vara mina vänner & allt vad dom nu är?! insidan som räknas & det är endast dom bästa som fattar det, dom andra är äckliga fit*or allihopa!.. Som sagt jag är den jag är & jag tar inte skit från någon jag tar inte åt mej för jag är starkare än någonsin & ingen kan bryta ner mej nu! Jag tänkte bara meddela er att jag struntar i er.. buhuu cry me a river bitches!
jag säger bara, SÄTTER UPP FINGRET ÅR ER ALLA HATARE

PUSS PÅ RUMPAN TILL ALLA HATERS!

varsegod, snacka skit nu era FI*TOR!


Kommentarer
SARA DARA DROTTNINGEN

Gooo Sandra:D du e bääst hähä lööve you:D<333

2010-02-20 21:52:29
URL: http://ssaradara.blogg.se/
Julia

Men alla idioter kan ta sig i röven! Du är fin som du är å dom e bara avundsjuka, jag menar killar vill hellre ha något att ta i en en jävla tandpetare :)

2010-02-22 21:28:38
URL: http://juuulia.webblogg.se/
Tiniussina

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-03-01 10:04:33
URL: http://tiniussina.blog13.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0