SOFIJE!

Jag måste bara säga grattis till Sofie Efter som Jag & Min storebror har varit hennes ända RIKTIGA kusiner alltså har hon bara haft 2 st kusin, Men så träffade pappa sin tjej Annelie, & hon hade två barn så efter ca 6-7 år så är dom som Sofies kusiner fast ändå inte Riktiga.. Men så fick Sofije en kusin som är Riktig kusin så hon är ÖVVEEEERRLYYYCKLIG!! jag säger bara imorse när jag fick reda på det försökte jag ringa dendär lilla alkolisten, hon vaknade inte med efter typ 10 missade samtal så svara hon & var PISS OF på mej ! HAHA
såhär lät det..

Sofie - Jag sooooveeeer!!
Jag- Ja men grattis
Sofie- Vad jag sooooveeer!!
Jag- Ja men grattis du har fått en liten tjejkusin.
Sofie- VAAAAAA NÄÄÄJJ VAA!!! OMG... (osv.)

Haha ja så nu ska jag iallafall strax in & hälsa på dom & fota bebisen GALET !
Sen måste jag skicka till sofi-lottan:)
PUUUSSS

Kommentarer
Ibrahimoda

Great site, keep up the great work

2011-03-08 11:29:20
URL: http://ibrahimoda.blogfuture.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0