Skolan, bullar & mjölk

ShaSha :)
Nu sitter jag hema efter en lite kort dag i skolan..
Min väckarklocka ringer aldrig den e typ trasig, så jag vaknade en timme innan min sista lektion börja, så jag stack dit & fick se provresultat från ett prov jag gjorde, AND GUESS WHAAAAT!!:O
JAG FICK FAAN VG FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV (tror jag) hahha skiiit stolt :D
jaja nu har jag ätit en varm vaniljbulle som jag bakade igår, & ett glas mjölk:)

Juste visste ni att de finns en lila morots sort, den va faktiskt skit god en man vart lila i hela munnen när man åt den rå :)


Var faktiskt helt utan smink idag & såg hur luffig ut som hellst med en sne toffs på huvudet sådär lite sött :)
men här kommer lite bilder PUUSSS


Riktiga datumet: 2010-02-02 @ 16:37:17


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0