sitter & tänker!

Ända sen den dag då allt vart knas så har jag mått dåligt inombords, Jag har inte viljat visa det. Jag ville visa att jag var stark & klarade mej utan dej, Men jag känner att det funkar inte, Still like you babe!
Jag svär jag skulle vara den lyckligaste & jag skule ha den bästaste..
Förlåt för alla gånger jag varit en fit*a & kallat dej massor med saker. Men tänk efter.. Jag är sårad Jag är fett ledsen.. Du måste förstå att jag kommer inte kunna gå vidare helt.. Jag kansek träffar någon .. Men inget kommer kunna bli som de vaa mellan oss. För varje gång då jag var med dej, då log jag, jag skrattade & jag var lycklig..
Utan dej är jag inte stark nog att gå vidare.. Jag menar du fick mej att vara den person jag ville vara..
Du var Han som jag kunde vara mej själv me, Gå utan smink utan att skämmas Slippa fixa mej utan att känna mej ful. För med dej var jag självsäker & jag mådde bäst! Det är ett tag sen nu men fortfarande saknar jag dej & det som va.. Jag menar det pirrade i magen helt OLAGLIGT mycket när jag såg på dej, när vi kollade i varandras ögon! Som då vi kunde sitta & snacka om allt.. De va perfekt då!
JAG SAKNAR DEJ!!
& att alla sabbade hela jävla tiden fick mej att ge upp hoppet om oss två. Jag menar ett en Ho*a hit & en Ho*a dit kom emellan oss var & varannan dag.. Det var jobbigt. Men fortfarande kämpade jag ändå! Jag kämpade för någon jag aldrig kunde få kändes de som.. Jag vet att det säkert aldrig blir vi.. Men måste bara säga att du är den ända som fått mej att känna såhär.. I miss you my sweete thing!


Kommentarer
Anonym

<33

2010-02-28 01:34:04
URL: http://Anonym
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0