shu

Hej, mår dåligt är irriterad & ska sova nu ..
vi börjar med "mår dåligt".. Har sjukt ont i magen börjar få huvudvärk & mår skit illa!

Sen tar vi irritations momentet!..
Jo min lillasysters bästavän(Elin) ja hennes mobil blev snodd idag.. Jag fick ett sms & försökte direkt ringa till mobilen.. Då svarar nån 12 årig snorunge som leker ball!
Först leker hon så jäva tuff framför sina vänner, Sen kallar hon mej ho*a & allt sånt..
Jag skrek så jag vart hes nästan asso flippa ur totalt. Men personerna kommer jag få tag på så hon som sa sakerna till mej kommer få en GROOOOV utskällning av mej.. Rör inte så små men oft va jag kommer skrika!
Efter allt snack så la jag på men då ringer snorungen upp & typ stönar i telefonen ?...!?
asso en 12-13 åring stönar i telefonen åt någon hon itne känner.. hm.. h*r stämplad redan?:S
nej nu får jag inte vara för elak hon kanske blir ledsen i ögat(helt ärligt jag bryr mej inte)
aja..

Ska sova nu iallfall försöka må bättre tils imorgon så Pourya har sin fest :)
PUUSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0