SHENA!

shuuu, sitter & kollar på tv & lite sådär :)

Kollade på ett pogram eller rättare sagt dokumentär som hetter " tjejen som aldrig blir stor"
Hon var 9 år, vägde 15 kg, var 95 cm lång.. Alltså kortare än en 2 åring..  helt sjukt, Hennes pappa hade gjort värsta coola grejerna, ett mini handfat med en mini pall & mini spegel till, En trappa upp till badkaret & toaletten men när hon va minde hade hon en jätteliten toalett :P  Hon hade en mini säng haha allt var mini! Hon var mindre än en docka vid 2 års åldern! Tänk er gå i centrum & hålla henne när hon e runt 5 år, så börjar hon snacka, folk tror ju det är en snackande docka! Haha helt sjukt iallfall. Tyckte galet synd om henne, Hon är 9 år & har kommit in i pubirteten(stavning) hon kommer aldrig kunna skaffa barn.. & när hon e 30 kommer hon i klimakteriat (stavning)  Helt sjuk..

Jaja slut snackat om de, ska strax hoppa i säng vil upp lite tidigare imorgon ska fixa mitt hår på morgonen :) Ska göra vågor i håret, men inte med "krus tång" utan en som gör lite större vågar i håret.. jättefint faktiskt :)

ska dra nu ha de bääst & godnatt :)
PUUUSSS


Lägger en såndär ZÄÄÄXIIIG pose!


Naturlig :)
(dåliga cambilder)..
Dom blir bättre sen när jag får min minidata & mina rosa tillbehör :)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0