SANDRA TIPSAR



Jag måste bara tipsa om hårprodukten, OSIS+ magic gloss..
Ditt håt blir skit lent & hur glansit som hellst! DET GILLAS!
Jag tror aldrig jag haft såhär bra hår.. Det är jätte lent & skiner som solen! Jag måste faktiskt säga att mitt hår blivit sååå mycket bättre av denna produkt! Jag menar så som mitt hår var förut.. Jag plattade det, Jag hade bonderat det flera gånger på en dag... Jag Fuckade upp mitt hår helt & hållet! Men nu.. nu är det inga slitna toppar, mitt hår känns starkare & jag bara älskar mitt hur just nu:)<3

ett STORT + för "OSIS+ magic gloss"

Om du nu skulle köpa det, så ska jag säga när hur & var jag andvänder den!

  • Kamma igenom håret
  • När du pressar ut själva krämen eller vad man ska kalla det, så lägg det absolut inte lägst fram på huvudet..(där vid pannan) för då ser ditt hår fettigt ut
  • När du har plaserat "krämen" på håret.. (förutom längst fram) så kan du kamma igenom håret en gång till.
  • Efter det känner du ifall du behöver lite mer "kräm" eller om det är bra..


    Sen är det fördigt & du slipper att göra massa komlicerade saker med ditt hår.. För det är fin precis som det är, nu när det är lent & glänsigt.


PUUUSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0