PLOPPAAA UUUUT DÅÅÅ!!

Asså nu är jag såå förväntansfull att jag knappt kan sitta stilla!
Kan inte barnet bara ploppa ut snart, får fan smått panik här i soffan! Väntar på ett sms eller samtal där pappa eller Annelie säger..
- Hej det är påväg nu
eller typ..
- Hej Du har fått en lillesyster/lillebror

Jag längtar till att få hålla den lilla skönheten i min famn! tänk er hur söööt bebisen kommer vara..
Jag är faktiskt storesyster till den & ni kan ju tänka er hur cuuute den kommer bli :D!

& måste tilläga att jag bryr mej faktiskt inte om vad det blir (syster/bror) jag kommer älska bejbisen ändå!
Jag menar hur länge har jag inte viljat ha ett litet syskon.. Okej har två men jag menar som jag får se från första stunden!.. Jag har tjatat sen jag var typ 6 år hahah :P
jaa, jag ska försöka avsluta nu, ha de bra..

FÖRESTEN! HOPPAS BEBISEN KOMMER IMORGON!
DET ÄR DEN NÄÄÄÄST BÄSTA DAGEN IMORGON, FÖR JAG HAR NAMNSDAAAG!:D

PUUUSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0