lovley!

HÄÄRLIIIGT ATT TRÄFFA CARRO IGEN!! Såå länge sen!
Härligt att se leendet på läpparna & höra hennes röst igen! Saknat denna brud & hennes humor såå länge! Hoppas de blir som sum 09 igen.. Saknar den tiden så grymt mycket.. Jag saknade min ängel så de gjorde ont ända in i själen! Men när jag ser dendär underbara människan så ler jag för jag älskar henne.. Vi har haft våra studer å vi svikit, eller då vi lämnat varandra, men som du sa alla har sina svagheter!
JAG ÄLSKAR DEJ HJÄRTAT
Det var underbart även fast det bara var en liten stund. Men jag hoppas det håller i sej nu för jag älskar dej syster, siamesisk tvilling, min stjära, mitt hjärta min soulmate!<3

Vi två kommer alltid att vara ett.. Även fast du är där & jag är här .. Vad jag vill säga är att vart i världen du än är så kommer jag alltid finnas där för vi två.. Vi är ETT!

Vi har våra andra kompisar & bästavänner. Men du & jag vi kommer alltid vara vi !

/ DIN SANDRA SALINEN

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0