Lillasyster kommer hem!

Min sötnos kommer hem idag redan, JAAA!!!
asso jag menar hon är helst frisk & man behöver bara vänta 6 timmar, efter som hon kom 09:48 imorse så fick hon åka hem dom var bara tvugna på att vänta på doktorn nu sen kommer dom!
Asso jag skämtar inte när jag säger att hon är världens sötaste & jag kan inte ens fatta än att hon e min lillasyster & hon har iallfall fått min näsa HAHA STOOOLT :D:D

Aja tänkte bara uppdatera er lite om allt, Men jag, Robin & Jenni är hemma nu iallfall, Pappa, bebisen, Julia & Annelie e kvar med dom kommer strax hem:)

PUUSSSS
OBS:
lägger in bilder senare på henne Cutiepie! Men saken är att vi vet inte va hon ska heta än! Så ge fina namnförslag (tjej namn dåra)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0