HISS/DISS

1. Bloggare som inte är sig själva!
jag menar varför ska man bli känd & tjäna pengar på en blogg när man inte är sig själv till 100%?
varför kan inte då någon som är sig själv till max få pengarna & bli känd!

2. Falska vänner som snackar skit bakom ryggen på en 24/7
Dom vännerna sumpar sin chans hos mej! Vilken tur jag har som har mina äkta vänner
fast o andra sidan vet jag vilka som e falska mot mej också!

3. Killar som endast tänker på sex..
Asso vosa killar borde tänka efter, en tjej är en människa, hon har känslor.
Hon är ingen knu*ldocka som inte har känslor, Vi tjejer lever faktiskt!

4. KISSIE & DESSIE
Båda av dom är min (punkt 1 diss)
Båda måste proviseraför att vara kända & få pengar, Snälla bli er själva ist, ni är sägert bättre människor
& folk kommer säkert ändå läsa era bloggar!

5. folk som är å osäkra på sig själva att dom måste sänka andra!
Bara för folk försökt sänka ert självförtroende & lyckats, så ge inte oskylldiga människor samma skit. Ge skiten till folket som försökt sänka er ist! jag menar vad tjänar människor på att försöka trycka ner någon annan?.. nej ingenting! VART ÄR VÄRLDEN PÅVÄG?!?!?

6. Vinten & den här jävla snön!
jag var nyss ute med hunden & kollade mot cyklarna som stod parkerade i cykelstället..
SNÖN TÄCKER MER ÄN HALVA CYKLARNA!! & detsutom vet jag ju att snön håller i sej ända till maj månad PAIN!


1. Människor som står för vem dom är!
Dom tjänar på det, dom är oftast starkast som person & dom ska älska sig själva!

2. Dom som uppskattar sina vänner,föräldrar & pojk/flickvännen!
Folk som uppskattar det dom har är folk som förtjänar det bästa! Jag menar kolla bara på mina underbara vänner, Dom vet att jag uppskattar dom så dom vet att dom alltid kan räkna med mej! Jag ställer upp för mina vänner, för mina föräldrar & för människor som står mej nära till 100%!

3. Sommaren
Värmen,vattnet, minnen, Moppe, solbränna & mycket mer!
Jag har iallfall bästa minnena från sommarloven jag haft, Jag bara älskar värmen & hur brun man blir!
Jag älskar att åka moppe med någon för man skrattar alltid, man sjunger högt till en låt för man har hjälmen på sej & jag älskaaaar att bada!

4. ödmjuka killar som tänker på personligheten!
Visst det finns INGEN som bara går på personligheten, Men en människa blir oftast finare, sötare, vackrare så fort den människan har en bra innsida! Tänk själva, vem vill ha en fin tjej/kille, som slåss & har dåligaste personligheten, det förhållandet räcker inte länge..

5. Maten vi får göra själva inom (hotell&restaurang linjen)
jag bara älskar att laga mat, & att vi slipper skollunchen dom dagarna är helt underbart.
Vi får båda varmrätt, efterrätt & ibland förrätt helt fantastiskt, & så finns ju Jonna som jag alltid sammarbetar med vilket alltid ger ett bra resultat!

6. Min allra bästaste vän!
Ida Persson: jag förtjänar inte ens Ida, Jag är inte tillräckligt bra för henne igentligen!
Hon är värd det bästa & den tjejen kan man lita på till 1020304..% Hon finns alltid vid min sida oavsett vad det gället! Jag älskar denna underbara människa för hon är ärlig & äkta rakt igenom!<3

PUUUSSS&KRAAAM


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0