HISS/DISS

Jag dissar Kissies bröst!..
Hon har gjort så dom ser oäkta ut med flit?.. Jag menar vem vill att sina bröst ska se så oäkta ut?
Jag skulle nog vilja ha några som såg mr äkta ut.. Fast behöver inte sillisar :D

Jag dissar Gaybloggen!..
han börjar bli så tråkig.. Visst han verkar ha en bra personlighet & verkar super gullig som person.. Men hans blogg blir mer & mer tråkigare!

Jag dissar svikare!..
Ja jag har blivit sviken grovt många gånger.. Jag menar både av vänner & andra personer som jag väljer att inte nämna här på bloggen efter som jag tycket inte om att hänga ut dom som står/stått mej nära!

Jag dissar killar..!
Ja "VISSA" killar.. Dom som tror dom är nått, dom som tror dom är så fina..
Jag menar killar som är för ego & som skryter så mycket om sej själva blir helt automatiskt FULA! Jag skulle aldrig vilja va tsm med någon som hade för stort ego!

Jag dissar snorungar..!
Ja men som tex dom som inte har något liv som tar upp en mobil som ligger på marken som dom hittar..
& så ringer dom alla kontaker på mobilen & säger så grova saker.. Typ till "farfar" på mobilen..
& så ringer dom & säger att man ligger våldtagen i en skol helt full... Jag menar.. NOLL RESPEKT MOT ÄLDRE & ANDRA PERSONER!!



Jag hissar Ralles blogg..!
Ja jag hissar hans blogg för han vågar vara sej själv, Jag menar han uttrycker sina känslor i texter & hans blogg är faktiskt rätt grym tycker jag.. Hans är grymt mycket bättre än Dessies, Kissies & deras!!
& så är han ju sjukt fin också ;) Jag diggar Ralle.. En underbar kille :) Ni som säger något annat .. Tyck det ni men jag tycker faktiskt han är fin, underbar & En grym bloggare:)

Jag hissar min minsta syster..!
Hon är världens sötaste bebis & hon är gryyymt vacker redan nu!
Hennes ögon är blåa hon har mörkt hår, Hon är bara föör sööt! 3 dagar gammal snart:) Saknar henne!

Jag hissar min mamma & pappa..!
Ja dom är dom mest starkaste personerna jag någonsin mött! Jag menar min mamma lever ett liv som inte så många gör. Hon har ständigt ont i ryggen hon sliter hårt på jobbet & här hemma.. Men ändå orkar hon med allt! Jag menar jag har inte varit världens snällaste bästaste dotter för henne & jag ångrar det grymt mycket för jag älskar min mamma, Hon är världens bästa mamma!<3
Pappa ja han är världens starkaste pappa, Han sliter på jobbet(egen företagare) han har 4 barn att försörja + att han nyss fått en dotter till.. Han har skämt bort alla oss 4 "större" barnen & han kan knappt säga nej till något vilket gör så vi får nästan allt vi vill! Jag har heller inte varit världens bästaste dotter mot honom men jag menar, Det är inte så lätt när jag knappt kan vara där pga skolan & annat! Jag försöker komma så ofta jag kan för jag älskar min pappa!!<3

Jag hissar mina vänner..!
Ja jag har typ världens bästa vänner! Dom ställer upp för mej som ingen annan gjort!
Dom är som min familj & vad jag än gör & allt som händer, det berättar jag till dom.. För jag kan lita på dom till 110% & dom vet att dom kan lita på mej! Säg mej en gång då vi inte har skrattat! Eller säg mej en gång då vi slagit varandra? VI ÄR EN ÄNDA STOR FAMILJ!<33

Jag hissar min kusin Sofie..!
Hon får mej alltid att le, No matter what så finns hon där för mej.. Vi är mer som bästa vänner än som kusiner! Vi har gått i samma klass i 7an,8an & 9an ni går vi tyvärr i två okila gymnasium men jag menar det är inte alla kusiner som har det som Jag & Sofie! Jag älskar iallfall henne över såå mycket annat på denna jord! Hon står mej väldigt nära & no matter what så finns jag där för henne, Jag skulle mörda för henne!!

PUUUSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0