hem ljuva hem

Hellu, kom hem för kanske 1 timme sen om inte mindre(A)
Först var jag ju som sagt på bio (instängd2) hur bra som hellst den första som skrek var jag HAHAH!
Värd att se iallfall. Bion slutade senare än va den skulle så vi missa sista bussen hem, men så snäll som min pappa är så åker han från häggvik till kista, sen till jakan & sedan hem. Hur gullig som hellst världens bästa pappa<3. Rafii följde med mej hem sen gick vi ut med rocky, & jag följde med henne typ hela vägen, fast vi stog & snackade i typ 1 timmar eller nått innan vi gick skilda vägar, buuuhuuu:( hahah nej men va skit nojig när jag gick själv hem med hunden, kollade efter alla sånna där monster:P
HAHA! jag e lite sjuk ibland, Men så kan de va e skit rädd för sånt faktiskt :)
Jaja jag ska snart sova men först lägger jag in lite bilder från idag, & för er tjejer som vill ha alla bilder, säg till mej så öppnar jag albumet på pea så kan ni ta :)
PUSS

OBS bilderna kommer i nästa inlägg

Riktiga datumet: 2010-02-03 @ 01:12:31

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0