HELVETES JÄVLA K*K H*RAS BAJSKORV!

JAA GRATTIS SANDRA YOU DID IT AGAIN!!
eller nääääj min mobil gjorde det igen!!!!!!!
Fuck vad jag hatar detta! Jag vaknar av att det är jätte ljust ute fast jag bundar fortfarande, & så hör man grannarsna dammsuga & lyssna på musik.. jag tänkte ju "VAFAN KL E INTE ENS 7 PÅ MORGONEN STÄNG AV"
men så kollar jag ut &  ser att alla folk är vakna ute ..Så jag kollar på min klocka & då är den 12:00 ? VAFAN E DEHÄR! jag kommer kasta min mobil snart! påriktigt, den har fuckat up min skolgång tillräckligt nu!!
jag bir assur för jag som verkligen hade bestämt mej för att gå till skolan & sköta den nu framöver!
MEN SÅ SKA MIN H*R MOBIL FÖRSTÖRA DET!!

det e ju inte heller så att mobilen får skit av mina föräldrar för den inte ringer utan jag får skit för jag inte kom iväg till skolan! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

aja e skit irriterad nu skriver senare
PUUUSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0