FUCK RUBRIK

shena, har inget att skriva om.. Men har iallfall varit i skolan tråkat sönder..
JUUUSTEEE:O!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha DAGENS HÄNDELSE: Jag & Hemen hittade en massage stol i personalrummet, vi gick in & delade på tiden.. Han satt halva & jag andra halvan av tiden.. (tills vi började vill säga) Sen gick vi dit igen efter vi sutat men den här gången tog vi me oss Fanny & Sara.. HAHA! Dom pallade inte va där inne så dom gick ut!
Men när dom kom ut fick dom skäll så jag & hemen gömde oss inne i ett kolsvart rum! HAHA!
När vi bestämt oss för att dra.. så öppnar hemen dörren & då skrikeren lärare..
- VAA GÖR NII!!!.. HALLÅÅÅ
(vi lägger bena på ryggen & springer som fan)
- SPRING INTE, HALLLÅÅÅÅ. VAD TROR NI ATT NI HÅLLER PÅ MED?!
(hon lägger klackarna på ryggen & försöker springa efter)
(Jag dör av garv & håller på att halka)


HAHAHHA DAGENS HÄNDELSE!! föresten så ringde läraren upp till vår skola & skickade ner Cluase & skolsköterskan.. HAHA dom fick hämta mej & hemen & de va sååååå kuuul!

aja ska dra nu :)
PUUUSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0