CHOCK? GLASÖGON ? SÖÖÖT JAG E!..

Haha nu ska ni få höra dagens chock! Jag har haft så jävla ont i huvudet idag & jag ska ju igentligen ha läsglasögonen på när jag sitter vid datan & när jag läsar.. Men har inte haft dom på jag vet inte hur länge.. sen 9an allfall! Så sätter jag på mig dom vilket kändes sååå mycket bättre:)
Då kommer mamma & hennes min va typ... :O ...& *en minut  senare* .. :O *en till minut*..
:O VAAAAAAA HAR DU GLASÖGONEN PÅ DIG?!?!?!?!?!!
Jag - Ja mamma jag hade fruktansvärt ont i huvudet
Mamma- HAHAHHAAH VILKEN CHOCK!'


Jaja jag har varit så snäll att jag tagit kort med webben för jag ser så sööööt ut i glasögon!
Här kommer dom :)


Shuuuu säääxii!

Viiisst är jag naturliiigt sööööt :D?

en fulig/tönt bild vart det också :D

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0