chaaachaaa!

shena... förlåt att jag inte bloggat så mkt.. MEN JUST NU E JAG SKIIIT SUUR!
asso kan inte skriva det hära & vill inte heller.. Men ååh så irriterad jag är.. Att folk kan göra en så arg!?
jag fattar inte men på killar heller? :S det ända dom tänker på är sej själva..

När det gäller sex då tänker dom på att få en blow, & sen få ett ligg..
När det gäller kärlek då får dom va med tjejer & festa & ha kul, men tjejerna får bara vara med sina tjejkompisar & knappt festa..
När dom tänker på att ses då sa det va enligt deras tider & deras planeringar..
När dom tänker på något annat då ska dom fan i mej också tänka på sej själva? VAFAAAAAN!!

har jag inte rätt eller?.. jo jag har så jävla rätt man kan ha!
&  jag e galet jävla irriterad just nu så jag tänker inte skriva mer så de går ut till mina läsare
PUUSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0