BORTA!?

shu, skrev faktiskt tidigare idag.. ett morgoninlägg.. Men de har tydligen försvunnigt..
Iallfall var i skolan idag det funkade skit bra tills vi ätit klart & jorge börja stänga vatten på mej.. MED EN DISK BORSTE & ÄCKLIGT VATTEN!... i mitt annsikte..
Sen va de jag som fick skit av läraren så jag skrek rätt ut att jag sticker & att hon ska snacka med jorge ist för mej! sen stack jag.. smällde igen dörren & bara gick..
Kändes så skönt att komma bort från skiten! Nu är jag iallfall hemma ska sätta in bakpotatisen om nån timme.
Maten måste vara klar när Robin kommer hem. Jag är såå snäll & han har världens bästa lillasyster :D
haha jaja ska avsluta nu innan inlägget bli för ångt & tråkigt PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0