BÄÄÄSTAA!

förlåt för dålig uppdatering men jag har uppdaterat sjukt mkt dom två andra dagarna..
Iallfall idag (eller igår) fyllde ju Sara Dara Den Underbara, ååår!
å jag kom nyss hem från en skiiiit lyckad kväll. Vi var först hos Styp alla tjejerna nästan.
Sen stack Jag, Sara, Denise, Nathie, Mahshid & Emma på experience(stavning)
grymt kul, iallfall bortsätt från alla kåta snubbar som typ stog & försökte rövkn*lla en, Men en flipp räckte sen va dom borta:D! men det var sjuuuukt kul, tråkigt bara att inte resten av tjejerna kom :(
Men nu orkar jag inte skriva mer har grov huvudvärk, Mitt huvud är typ söndersprängt av den grovt höga musiken! Men ni får ha det bra skriver mer på dagen idag:P
PUUUUSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0