ATT RÄCKA TILL FÖR ALLA VÄNNER!

Känns som om jag inte räcker till för någon längre, Jag är bara någon som ska finnas där för alla men inte få något tillbaka!, Jag är någon som ska göra alla en tjänst men sedan förlora på det!
Jag menar jag hjälper människor dagligen med deras problem, Ibland får jag skiten för det & ibland hjälper det. Men aldrig får man ett tack eller visad uppskattning! Jag menar är "hjälpen" överskattad nu för tiden, Man tar förgivet att folk ska finnas där för en! Jag menar, Jag känner inte mej tillräcklig för någon!
Folk har svikit mej så många gånger & Jag känner att om det händer en gång till så kommer jag bryta ihop!
Ja om någon person som betyder väldigt mycket för mej skulle svika mej nu, då skulle jag gå in i väggen!
eller va man brukar säga.. Jag skulle aldrig palla resa mej upp igen!

Jag tänker fuck heller ställa upp för någon som aldrig ger något tillbaka..
Jag skriver det jag säger för dethär är MIN blogg & jag skriver alla MINA åsikter & tankar hära!
Så ta skiten om du känner att du vill ta åt dej, Men säg inte att jag skrivit om dej för jag skriver inte till eller om någon :) .. Jag tänker bara säga att så länge jag inte får nått tbx tänker jag inte ställa upp..
ist för att bah, Tack för hjälpen hejdå!.. Så visa vafan jag betyder för er, Visa att jagbetydernått överhuvudtaget!
För jag är den person som behöver mycket kärlek & stöd, jag har haft det jobbigt & vrf jag oftast mår så dåligt är för INGEN har kunnat hjälpa mej igenom mina problem.. Ända sen jag var 12 har mitt liv känts knaaas!
Jag tackar dom som stått vid min sida & iallfall försökt ge mej stöd under alla omständigheter..
& jag säger .. FINGRET UPP TILL ER SOM FÖRSÖKT TRYCKA NER MEJ & LYCKATS ;)

PUUUUSSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0