Sjuk :/

Det är kattastrof! Jag börjar få det där som alla har just nu.. vinterkräksjukan eller magsjuk elle nått sånt!
Känns som o jag ska spy hela tiden & sånt.. ah ska inte gå in på mer! Men fyfan detta är första gången jag är sjuk såhär.. annars har ag haft migrän, eller ont i magen pga andra saker eller halsont.. men det var verkligen ÅR sedan jag var magsjuk.. eller jag minns inte ens att jag varit det.. så om jag har varit det var det sjukt länge sen.


Aja ni bryr er ju säkert hahah!

Whatever, var ute med denise & jan, sen taggade jan hem & vi gick runt & chilla. sen mötte vi några andra & chilla galet & fröös ihjäl:P  aja tänkte vila lite nu dricka avslagen cola (som faktiskt är bra för magen)
sen ska jag nog sova, blir nog inte skola imorgon.
Ha det bra:)


Kommentarer
Keisha

Jag har aldrig haft vinterkräksjukan så länge jag kan minnas :P Kanske hade nångång när jag va as liten men som sagt, aldrig som jag minnas hihi



Krya på dej :)

2010-12-09 01:02:06
URL: http://keriiksson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0