Pappa<3


Jag älskar dej Utan dej hade jag inte klarat av att leva.
& det känns inte som om jag säger det tillräckligt ofta,
men jag älskar dej över allt annat på dena jord!
Det känns som om jag sviker dej när jag väljer att hitta på nått annat än att komma till dej..
Men jag försöker.. så gott jag kan att vara en bra dotter!
Det är inte alltid jag klarar det & det vet jag..
Men jag försöker verkligen! Jag vill visa dej att du kan va stolt över mej för någonting..
men ibland är det svårt när man aldrig får beröm för nått!
Ibland känns det bara som om jag är värdelös & inte klarar av ett piss..
Men som sakt.. JAG HAR & SKA FÖRSÖKA VARA EN PERFEKT DOTTER!
Jag ska ine svika dej mer nu.. jag ska göra dej stolt..
Så stolt att alla kommer tänka att du är världens bästa pappa.. för det är du!

JAG ÄLSKAR DEJ ÖVER FRÅN DJUPET AV MITT HJÄRTA PAPPA


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0