kortfattat

torsdag- åkte till örebro träffade ida + släkten & hade de mysigt

Fredag (julafton)- Vaknade, fixade mej & firade traditionell jul med släkt & familj.
Fick lite allt möjligt & vart glad för allt :)

Lördag- spenderade tid med Ida, åkte till min gammel mormor, spenderade mer tid med Ida & sen hade jag myskväll med mamma & dom..

Söndag- Åkte till Marieberg (en riktigt stor galleria) med mamma, mammas kusin & mammas moster.
Vi fikade & hade det jätte trevligt.. Blev ingen shopping för vår del då alla var värre än djuren i buren!
Fixade även mina & Idas naglar (blev jätte snyggt).. Dock vart det nått fel med mina så dom ramlade av rätt snabbt!

Måndag- åkte hem tidigt på dagen & kom hem.. drog ut med Denise nästan direkt (var tvungen att fixa mej innan) vi åkte till rotebr för att hämta hennes legg, sen åkte vi mot jakan köpte några cider & käkade.. Sen drog vi till ett chillkrök & spenderade kvällen, natten, morgonen & dagen där.. 

Tisdag (idag)- Vaknade upp vid 10 & va socia mot folket som fortfarande va vakna.. runt 2 drog jag & denise hem.. Sen vid 20:00 drog jag ut med Denise igen & mötte en polare & tittade på film!

Det var min snabba uppdatering
PUSS PÅ ER

hoppas ni hade en bra jul föresten, & hoppas ni får en riktigt härlig nyårsafton!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0