hiss/diss



* Folk som vågar stå för vad dom tycker & tänker men även för vad dom sagt & gjort!
Det finns inget värre än människor som ljuger & hittar på saker, människor som inte vågar stå upp för sej själva.
Jag hatar när folk kllar mej i ögonen & ljuger, jag kan faktiskt se på dom flesta när dom ljuger!

* Julafton
Det är så himmla mysigt att sitta med släkt & familj, man har så mycket att prata om när man träffas!
& alla är så glada under julen. Det bästa jag vet är att läsa upp julklapparna & se hur glada folk blir även fast dom bara får nån skit sak! för det spelar ingn roll va jag får i julklapp igentligen! Även om jag får en pärla så vet jag att det kommer från en människa jag älskar!

* Solrosfrön
Det är fan det godaste man kan äta som inte är mat! Det är inte onyttigt heller, eller om de är jätte salta & sånt så är det en självklarhet att det bir onyttigt i stora mängder, men annars är det både gott & nyttigt!

finns mer att hissa men orkar inte skriva mer hissar!


* VINTRN!!
Det är otroligt kallt & det spelar ingen roll vad du har under din vinterjacka, du tar ändå inte av dig den i denhär kylan, det är ett stort minus att inte kunna visa vad man har på sig för kläder!
man måste ha på sig minst två par byxer & en riktig tjock tröja + sockor, vantar, halsduk & mössa för att inte frysa arslet av sig!! Det är hal ute & det är jobbig smutsig snö ute.. man kan knappt gå!
har du smink(puder & sånt) så försvinner det ändå i snöstormen! BLÄÄÄ

* facebook
det laggar hela tiden, dom har gjort om det för mycket & det har blivi riktigt tråkigt att va inne på sida helt ekelt!

*självmordsbombare!
Varför just i sverige, vi har försök hjälpa alla här, dom som har det svår isina hemlan har fått flyttat hit!
Jag är abslut inte rasist, dom jag umgås med är för mestadels utlänska!
Men fortfarande, VARFÖR BOMBA I SVERIGE & STARTA NÅGOT SOM IGENTLIGEN ÄR SÅ ONÖDIGT!
Jag drar inte alla över en kan utan jag anser bara att dessa 4 personer som planerar detta borde få utvisas &
sitta livstid! Det är inte acceptabelt att alla ska gå runt & vara rädda i stan..


finns mycket mer att dissa, men orkar inte skriva mer nu!!
PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0