Deppig

Jag trodde aldrig man kunde sakna någon så här, jag är så jävla ledsen & vill inte ha det så här!
Du beydde/betyder så jävl mycket för mig, även fast allt håller på & gå under med vår vänskap såhoppas jag att du vet att jag älskar dej & kommer göra det livet ut.. Jag kommer aldrig någonsin få en lika bra bästavän som dig.. Du betydde verkligen ALLT för mig.. Vill verkligen inte att alt ska va slut & att vi ska gå olika håll.. Jag vill vara vid din sida livet ut.. Jag kommer aldrig glömma våra minnen.. Vet du hur mycket denna tid betytt för mig..
Att jag fått vara din bästavän i typ 6 år.. & att vi aldrg bråkade.. & att vi alltid fanns för varandra!
Asso gud nu bölar jag fan..Jagkan liksom itne beskriva med ord.. MEN JAG SAKNAR DIG!
I sommras träffades vi bara några timmar, badade & hade det jättekul.. men va hände sen?
Allt försvann..allt dog.. JAG VET INTE VA JAG SKA GÖRAAAA!!!
Hjälp mej.. jag går runt & tänekr på det hela tiden & deppar!


Kommentarer
Mattisiqra

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-08-09 08:04:23
URL: http://mattisiqra.blogimagine.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0