UPPDATERING!

Shuuu, täkte brätta om min torsdg & fredag:D

Torsdag - va i skolan, Va hemma nästan hela dagen efter skolan! Eller gick ut med Sofie på kvällen, vi chilla galet & vi prata om allt & inget som vanligt.. Rökte drack energidricka & sen mötte vi Patrik en stund & se drog vi hem!!

Fredag - Var i skolan, åkte hem & sov.. Vaknade av att Denise ringde & så fixade jag mej lite, åkte mot henne vid halv 7 & drog mot stäket med henne! softa galet hos hennes moster & kusiner, vi va barnvakt åt Denises kusin Sassa, Dom vuxna hade party medans vi spela spel vilket inte gick så bra efter som det fattades något ur varenda spel! Aja vi drog hem runt halv 2 & nu är jag hemma, Åkte ju moppe hem DET VAR PAIN!! Så jävla kallt det bar asso.. Var en isbit & mitt annsikte va heelt stelt!! såska lägga mej i min varma sköna säng & prata med världens underbaraste!


Aja godnatt
PUUUUUSSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0