shiit!

hej, igår va jag somsagt hemma hos sofie! För madde fyllde år! Vi hade det jätte trevligt, vi fikade pratade & sånt, sen efter en stund drog jag & sofie & köpte cigg, & när vikom hem igen så skulle alla typ dra & festa! Så jag chillade galet med mina älskade efterlängtade kusin Sofie! vi rökte lyssnade på mjuuusiiic & drack lite! :)

Sen drog jag till Denise vid 1-halv 2 tiden, eftersom vi skulle va barnvakt idag, när jag kom dit kollade vi på en skiit bra film Skeleton key (stavning) SKIITBRA! vid 4 tiden gick vi & la oss i sängen & satte på en film vi kunde somna till.. men tror ni jag somnade? NEEJ! filmen va så bra att jag va tvungen att hålla mej uppe, så kl blev väl runt 6 när jag somnade! Vi vaknade runt halv 1-1 & käkade frukost & allt! Sen gick vi & la oss i sängen igen & skulle bara vila, men vi båda somnade & när kl va 5 vaknade vi bäddde & allt, sen drog vi mot Denises moster & kusiner som vi skulle sitta barnvakt till.. så jag kom väl hem för ca 30 minuter sen.. Ja & det var min dag:P

Imorgon blir det nog bara att ta det lugnt lägga mej tidigt så jag kommer upp till skolan på måndag :)

ha en bra kväll
PUSSSSSSSS

Kommentarer
Wilhelmmolly

Great page I will be a return visitor!

2011-05-05 08:42:30
URL: http://wilhelmmolly.blogh2o.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0