JUSTEEEEE!!!!:O:O

GLÖMDE VISA ER EN SAAAK!!!

SÅDÄÄR FINA VART LINSERNA PÅ MEJ!!
Visst passade jag sjukt bra i honyngs bruna linser! Jag tycker jag fastnar bättre på bild när jag har bruna ögon/linser än när jag har mina äckliga gröna:)
Sen får jag bättre självförtroende med dom, tro det eller ej men så är det! Efter som jag inte tycker om mina ögon så blir det som att något fult på mej försvinner medans jag får mina dröm ögon :)

sådär ser mina riktiga ut dåra!
Jag brukar få mycket beröm för mina ögon, & många skulle säkert vilja ha dom! Eller många säger att dom vill ha dom! Var & Varannan dag får jag höra "ååh vilka fina ögon"  Men att fok säger så hjälper faktiskt inte mej att tycka om dom! Det sägs att man lär sej tycka om saker på sej själv, men jag har levt med mina ögon hela livet & ändå ha jag inte lärt mej älska eller tycka om dom.. så det är bullshit!

Aja GODNATT SOV GOTT!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0