HÅGA 2010, OFÖRGLÖMLIGT!

Första dagen (fredagen) började med att vi drack, jag fick sitta & dricka öl typ.. Men det funkade!
det var igentligen skiiiit tråkigt den dagen.. Visst ett band spelade rätt bra låtar & alla dansade hejvilt! Men det va inte roligt! Så jag, Jenni & Elin började gå mot husbilen & möter på ett par killar!
SÅHÄR LÄT DET!

Killarna- Sha tjejer ska ni med eller?
Vi- Vart ska ni då?
Killarna-Vi tänkte dra till öl tältet ska ni med eller?
vi- Nja vi kommer om en stund?
Killarna- aah kom om en stund:D
vi- eller vi vet inte hur ni ser ut:P (det va helt svart ute)
Killarna- ääääässh ropa bara Billy

Haha men det lät roligare i verkligheten:P Aja

Lördagen kom & det regnade som fan! Vi hade typ 20 cm högt vatten utanför husbilen! Så alla som inte hade gummistövlar kom inte in! Jag överdriver inte för det var verkligen ÖVERSVÄMMNING!
Vi satt iallfall & kollade Folkrace hela dagen, pappa kom inte vidare till final men många vi kände gjorde de! på kvällen blev det fest igen.. Bandet spelade & allt blev mycket bättre.. Det var 18-års gräns i baren men vem flörtar inte med bartendern för att få köpa lite dricka där ist för o dricka öl ;) dyrt var det men de va de värt för en lyckad kväll! 50 kr för en x-cider! helt sjukt.. Iallfall Jennifer, jag & Elin gick runt lite & stötte på ett par andra killar. dom var trevliga 19 åringen (linus) gillade typ Jennifer efter någon timme, & 17 åringen (andreas) va mkt med Elin! MuaHaha självklart lämnade jag inte tjejerna själva med två så mkt äldre killar! vi vandrade runt lite med dom. Sen började dom överdriva galet & ringa tjejerna hela tiden så fort vi var borta i 15 minuter!..
Iallfall sent på kvällen gick jag & tjejerna runt banan lite, & så kommer det 4 killar fram på start pallat & skriker

B-....RUDAAAR!!
sen kom dom till oss & snackar.. Dom var skit trevliga & vi hade det skiiit roligt med dom! 2 av killarna var 14 år, en var 15  & 1 var 19.. Självklart ringer dom andra två killarna Andreas & linus till Elin & blir sura för dom hör killröster! Sen säger Elin att jennifer & hon ska möta killarna.. Så jag sa att dom bara fick vara här på banan & inte gå någonannanstan! Men tjejerna skulle på toa & bad killarna vänta på banan medans.. Men nej tjejerna går & killarna smyger efter.. Så jag fick panik & domhär killarna som jag va med Sebbe, Simon, Rasmus & Hampus dom säger att jag ska ta de lugnt & att dom skulle slå ihjäl killarna om dom rörde tjejerna! Så vi började gå efter & möter tjejerna men killarna va inte med dom! Iallfall senare blev det lite bråk mellan Hampus(19åringen) som va med mej.. & Linus som gillade Jennifer! Hampus skriker att linus inte ska röra Jennifer & att hon faktiskt är 5 år yngre än honom! Så Linus skriker "asso min pappa knr H.A" (hells angels).. SÅ hampus skrattar & skriker stick härifrån nuuu innan något händer dej.. så dom stack & Jennifer & elin hade gått o lagt sej efter som kl va 4 på morgonen! Jag & Grabbarna (inte linus & Andreas) var ute skiit länge vi mötte hela deras släkt typ & pinsamt för mej som ensam tjej hahah! Hampus stog lixom med armen runt mej! Aja sen gick vi till öl-tältet & INGEN var där UTOM en som sov i leran HAHAHA! Vi försökte hälpa han upp men han skrämde mej så Hampus vart lite arg:P 

Aja han va helt hjärndöd så vi satte osss där & skrattade, skrek & hade skiiiit roligt.. Speciellt med Gurkan HAHAHAH! Nej men Sebbe hittade en gurka som var helt & plastad så han tog den & stoppa in skit mkt & munnen & käkade sen tog dom andra också skiiit stora tuggor haha alla utom jag hade skit mkt gurka i munnen, så vi började skratta & det flööög gurka överallt HAHAHAHAH! Sen hittade sebbe såndär Sprutgrädde så han fyllde hela munnen hahahahah! Fyfan va vi skrattade!. Iallfall alla små ville dra & sova så jag va kvar med Hampus & vi höll på att däcka på bordet hahah! Sen bestämde vi att vi behövde kissa så jag gick på toa & han till skogen hahah :P Sen kom rasmus tbx & vi snackade lite alla 3 & så gick han igen!

Haha efter en stund kommer Hampus moster Hanna med en kille så hampus säger:

"vafan har du hittat för ragg då Hanna;)"
& hon sa
"haha ja du va har du hittat för nått hampus" & TROR NI INTE JAG SKÄÄÄMDEEEEEEES!!!
Ah fyfan.. sen gick vi nog & la oss runt halv 6-6 på morgonen :)

Söndagen va det bara finaler & det va tråkigt! men vi va med grabbarna..
Aja detta blev en boooooook men värt att läsa allt!! :P

PUUUSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0