ÅNGET ATTACK !!

Min fucking hor data har raderat över 6000 bilder för mej, det var minnen, bilder som var över 5 år gamla, bilder som betydde skiiit mkt för mej! fuck de här, nu ska jag tjäna pengar & käpa mej en egen NORMAL data, efter som NÅGON som inte kan hantera en data FUCKADE upp den när jag var i örebro! :@
ÅÅÅH blir så jävla förbannad! Bilder som va skiiiit fina va där, bilder från håga, gotland, örebro, hede & mkt mkt mkt mer fanns, & nu är dom som bortblåsta! & det värsta är att jag kollade i papperskorgen, men det fanns kanske 100 bilder där som jag återställde. MEN ÄNDÅÅÅ! ååååh nu ska jag ut & röka upp mina cigg för jag är skiiit arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HOR-FITT-KUK-ÄRSLES-BAJSHÅLs- (andas) -MANSHORAS-BÖG-RÖV-ÄCKELIDIOTS-SNORBOBBA!!!!!!!

Hatar dethääääääär!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0