ÅÅÅÅH!

sha, prata nyss med Denise, vi ska väl antagligen upp till gården! Eller ja, jag ringde min mamma & Hon typ skrek NEEEEEEJ!! Hon vill liksom ta mej till akuten för min hals! Men jag har inge feber, & halsont har man ju när man är sjuk OFTAST!! Så jag ska snart ringa tillbaka till Denise & säga att vi ska dra dit upp! Men jag kommer liksom se ut som ett monster! Med en fet halsduk, mina NYA converse med sockor i.. jacka & kanske en jävla mössa! LIKSOM HALLÅ!! folk kommer tro att jag är störd:O!! liksom jag vet att det inte e vindet & det är absolut inte såå kallt ute! Men jag har en sjukdom som går i släkten.. Psoriasis.. Blir man sjuk eller är man för stressad så kan du få sjukdomen (om den går i släkten).. Så jag vill inte få lunginflamation eller något liknande.. För Psoriasis vill jag inte ha! Så på med varma kläder & mina NYA Converse :D

PÖSSSSSS

(min mob vägrar funka så lägger in bilder på Conversen sen)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0