SVAR PÅ FRÅGESTUND!

Postat av: (?)
Hur är det med självförtroendet nu för tiden?...
Svar: Ja du vem du nu än är.. Mitt självförtroende är rätt bra nu för tiden folk som försöker trycka ner mej får mej att växa som person & jag tänker på mej själv i första hand nu för tiden.. har alltid tänkt på andra först förut, men då mådde jag så jävla dåligt hela tiden men nu är mitt självförtroende rätt bra tack vare alla som ville få det sämre ;)

Postat av: hanna
hur mycket väger du?
Svar: Jag förstår inte vart du vill komma? Jag väger det jag väger & det är min ensak? Jag tycker faktiskt inte folk har med andras vikt,sexliv eller privatliv att göra.. Så pinsamt att fråga sånt! Men men sån frågar folk som försöker trycka ner någon & som jag sa jag får sjukt bra själförtroende utan er;)

Postat av: Anonym
Har du haft sex?
Svar: som jag sa till henne innan, Vart vill du komma? vrf frågar du sånt, vad hjälper det dej att komma i livet ifall jag haft det eller inte? Folk har inte med mitt privatliv att göra..
 
Postat av: anonym
vem är det du bråkat med i din blogg? du skrev aldrig ut namn och varför bråkar ni förstod inte hela sammanhanget tacksam för svar kramkram
Svar: Vem jag har skrivit om har ingen med att göra faktiskt, jag skrev inga namn utav en anledning! & vrf jag ens skrev det varför att skriva av mej pga ilska.. vrf vi bråkar stog väl rätt tydligt? förstod du inte vad som stog där så förstår du itne om jag berättar det igen!

Postat av: DuVetVem!
för det första ni som snackar om sandras privatliv jag knullar er hon ska inte svara på era frågor!
så nu till frågorna.
hur känner du för mej?
Är inte jag världens bästa kompis?
skulle du någonsin kunna tänka dej att bli min ifall du var singel?
& hur mycket litar du på mej från 1-10?
Puss på dej min älskade underbara Sandra
Svar: före första, har ingen aning om vemfan du är!.. före andra, tack men jag tar inte åt mej av något nån skriver till mej ;) Okej svar på frågorna..
Vet inte vem du är.. Men om jag känner dej så.. bara om en vän för jag gillar inte någon just nu..
Åter igen vet itne vem du är så ah.. & jag har redan en världens bästa vän & det är Ida Persson
Jag ÄÄÄR singel & Nej det tror jag inte för venne vemfan du är!!!!!
Antagligen 0 ..
VEMFAN ÄR DUUUUUU, JAG ÄR INTE DIN ...
var snäll & skriv vem du är så kan jag svara bättre på dessa frågor sen!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0