sry!

dåligt uppdatering, menmen här kommer berättelsen om min dag :D

Först vaknade jag runt 12 tiden. duschade & fixade mej lite segt sådär tills kl blev runt 15:30 då åkte jag till Centrum tog ut pengar, Sen åkte jag upp till ica köppte kycklingvingar & rörde mej mot nyberg & grillade med Tjejerna & Grapparna :) Det var riktigt varmt idag & det var såå chill!
Vi råkte vattenpipa, grilla, åkte moppe.. ÄR DET INTE RIKTIG VÅR/SOMMAR KÄNSLA?!?
Så gad jag är att det blivit varmt! Efter grillningen åkte vi till centrum, Jag Denise Nathy Sara & Rafii!
Vi träffa dom andra grapparna & chillade lite :D

Sen rörde Nathy,Rafii & Jag oss mot ica igen & chillade lite med Några andra grappar (chabbe, Hemen, Danii & min bror kom sen) Polisen kom o snackade & jag vart såååå nervös :P Hahaha men allt gick bra jag fick sätta mej i den HÖHÖ kände mej som en coooliiiing på höööög nivå :) jaja sen tävlade jag & min bror hem
Han åkte bilen & jag moppen, JAG VAAAANNNN för han fuskade :D

PUUSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0