SÖNDAG!

Shena, kom nysssnyssnyss hem och kl e 02:30 :O haha fyfan va skönt att ha en bror som ställer upp för en ibland! Jaja iallfall Idag var jag först med Denise, sen kom Sara & rafii.. Vi chillade lite hemma hos denise, sen gick sara hem & nathiie kom så vi stack till stationen & mötte daban & filip.. sen skulle Denise & Nathiie hem så jag & rafii stackk till barkarby träffade Janita en snabbis sen drog vi til alkisarna i Ica & chillde med dom grabbarna lite. Efter det Åkte alla grabbar & jag till barkarby igen & gjorde business ;)
haha sen drog vi till ica IGEN! & delade på det, Sen rökte vi vattenpipa & nu är jag här hemma :)

CHIIIILLLL DAAAG SÄÄÄGER JAG BARA..!
& vrf jag menar att det är så skönt att ha en brooor som ställer upp..
Robin (min bror) snackade med våran mami om att jag skulle få va ute lite längre för jag var bl.a med honom + alla grabbarna så hon lät mej :) THANK YOUU :)!!!

Aja ska tagga innan dethär blir en BOOK :D

PUUUSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0