MIN HELG

Sha igen, ska försöka hinna skriva klart nu!

FREDAGEN- Jag åkte med carro på fest i södertälje, vi täffade Aki & Fraddi i älvsjö sen drog vi mot södertälje & mötte nattis & hennes ex :) exet lånade en lägenhet av sin kompis så vi drog diit & chillkröka! GISSA VEM SOM VART FULLAST? jo jag haha ovanligt? JAAA:P
hahah nej men vi körde "bussen" en kortlek skiiit rolig & man blir full på 2 sek :P whatever jag typ däcka i sängen så Aki carro jag & freddi sov över där, mysmys! ahahahah FÄTT TRÅNGT alla 4 låg i en dubbelsäng...
Aki låg & bredde ut sej som ett barn (han somna först) sen carro hon låg som en makaron hahah jag fick tränga ihop mej mot stackars freddi som låg på en trä bit HAHAHAHAHHAHAH! Detaljer om kvällen får ni inte :P
 
LÖRDAGEN- Jag vaknade upp fett bakis i södertälje, vaknade av att freddi hade öppnat balkongdörren.
Vi låg & snacka lite sen drog vi mot bussen :) Det kändes som om det tog ÅÅÅRRRR att komma hem till jakan!
Aja åkte inte hem.. åkte till Denise & vi käka frukost & chillade galet vi kolla på nått pogram (maraton) haha heeeelaaa dagen gick sjukt snabbt!

SÖNDAGEN- Vaknade & chillade hemma. När denise slutade från jobbet kl 4 drog vi till vällingby & kollade runt lite:) Sen drog vi hem vid halv 7 tiden & kom alltså hem rint 19:50 eller nått sånt! Skulle kanske dragit ut med tjejerna efter jag hade kökat men vart inte då för jag sökte jobb på arbetsförmedlingen ist!

Detta var min UNDERBART BÄÄÄSTAAA HEELG PÅ LÄNGE!

PUUUUSSSSSS<33333333

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0