lördag!

Hellu :) Ska ta & berätta om vad jag gjorde igår lite snabbt för ska strax dra med Sara till stan sen möta diana & sen ska dom två pierca sig i naveln :)

Igår- Jag & Denise drog snabbt till stan & kolla runt, sen åkte vi hem, hon till sej & jag till mej.. Sen sov vi lite middag & efter det stack vi till en bilgrej i Centrum.. (de blåa parkeringshuset) Fett nice, & BILARNA VAR NÅGOT ATT DÖÖÖÖ FÖÖR!.. Jag & Denise chilla runt med Emil & hans tjej sen kom några till :)

De bästa va ju när dom drifta på taket :D Iallfall efter 10 nångång drog jag & denise till gården & mötte rafii
vi chilla galet & sen stack vi till denise :) Jag kom hem runt halv 3 inatt :) Aja ska dra måste med bussen som går om 15 minuter, måste hinna kissa hitta tjocktröja göra eyeliner & sätta på mina converse så ha det bra CIIIAAO :)<333

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0