HAR ONNNNNNNNNNNNT!!

shu, ska sova nu strax. ska smälla i mej tabletter.. TYP ÖVERDOS!! nej men har sjukt ont får fan panik..
vart irriterad idag på några så stack hem från sista lektionen.. fast de va också för jag hade ont..
Menmen var iallfall på Willys & storhandade med mami idag.. Imorgon ska vi laga wok grönsaker & nudlar MUMMS! iallfall köpte nått jag ska köka till frulle varje morgon (REKOMENDERAS STORT)

köpte knäckebröd & på det ska jag ha philadelphiaost(stavning) med smak av tomat & pesto tror jag det heter! Iallfall smakade det i skolan & då tänker nu " omg man blir ju inte mätt på det?" JO det blir man faktiskt! vitt mjukt bröd är som att äta luft.. för det är sjukt mkt luft i brödet! aja till knäckemackorna ska jag dricka nån juice.

Aja de va allt från mej :)
PUUUUUUSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0