HAHAHAHAHAHHH!

Inlägget nedan är SÅÅÅÅÅ LÄÄÄÄÄTT STRYKET!!!
hahah jävla alkisinlägg på bloggen!, Jag ska iallfall berätta lite kort om min kväll från igår & idag!:)

Igår- var ute med grabbarna & tjejerna & rökte vattenpipa & chilla galet! gjorde inte mkt mer den kvällen faktiskt vi hade galet tråkigt blandat med roligt :)

Idag- Jag har varit med min Lebba Carolina Sandra Tappet :) Ja vi har blivit lebbar HAHAHAHAHAH!!
Tro det eller ej men killar kan suga varandras balle, jag har carrrroo nu & hon har mej ;) hahah!
Vi chillade ute lite, Sen åkte vi & köpte 2 vinare & chill kröka lite ut, Men så lättpåvärkad oms jag är så vart jag jävla full! Haha det räcker med en halv vinflarra för att få mej packad & jag tycker sååå synd om mej i sommar!
Haha aja iallfall vi snackade om allt & inget & SÄGER BARA FUCK DEJ! DU KLICKAR INTE MIN LEBBA EN GÅNG TILL FYFAAN!!!!! Aja ska väl ta o gifta mej med carrooo snaaaaaaaart, ettt gift par som fru & man funkar ju aldrig..
så nu får det bli Fru & Fru :D hihihihihihih buusiiiigt vaaa! Aja ska sooova strax kommer vakna super sent imorgon IGEN så dags att sova. kanske bra att sova bort baksmällan om jag nu får nån :D Till på lördag blir det iallfall viiin i think :D aja detta blev en bok.. Carro har alla bilder & video filmer på sin telefon så när hon skickat ala så lägger jag in om DIREKT
PUUUUUUUUSSSSSSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0