DU STAMPAR PÅ MINA NERVER BIATCH!

Hej, har igentligen ingen lust att skriva för jag är så sjukt irriterad just nu! Men jag är så snäll sä jag har tänkt att berätta om gårdagen:)

Igår- först va jag i stan med Sara rafii diana & hennes två kompiar men dom pierca aldrig naveln.. Sen drog jag sara & rafii till donken där dom käkade, & efter det drog dom två till kista & jag åkte hem för jag hade sjukt ont i knär & mådde piss-illa! Aja sen var jag hemme förökte trycka i mej lite mat.. sen körde yasmin(denises mamma), mej & denise till min pappa för jag skulle hämta kryckorna, Dom fick träffa bebiiiis Nellie också :)

Aja efter det stack vi till nyberg & grillade mashmallows MUMS:D Sen kom tjejerna + cardo dit & vi chilla galet bara.. Sen stack vi ner mot ica lite mötte några till & Sen skulle Rafii & lise lämna cardo i centrum så jag gick till denise för jag pallade inte gå långt med kryckorna! iallfall sen drog jag & Denise upp till mohammeds fest.
Vi väntade på rafii & lise också menmen.. Resten av historian om det behövs inte tas här! Iallfal var med Nassim all night looong :D hahaha kom hem vid halv 3- 3 tiden :)

Ska väl ta & dra ut med Denise snart också, ska hämta ut raffiiii och dom också!

Iallfall måste säga att dethär börjar gå mej på nerverna.. DU SMSAR NÄR DET GÅR BRA FÖR DEEEEEJ!
såklart jag blir sur för sååå fort du är med någon så kan du inte smsa mej, men när jag ska va med MINA vänner då säger du alltid men kan itne jag komma?
Nej helt plötligt vart det inte så kul att hämta dej när jag är med mina kompisar pga att du inte gett ett piss tillbaka! Aja nu pallar jag inte mer du lär se dehär & känner du att DU passar in så är det till DEJ!
För det är bara DU som gjort såhär mot MEJ! du lär inse dina misstag & DU får ta tag i dethär själv.. Jag spelar lite halft dum tills du vet att det är DEJ jag menar!

PUSS PÅ RUMPAN

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0