CHILL KVÄLL MED MIN LEBBA CARRO!!

hejhej, sitter hemma nu o e halv fuuuuulliiis!!! Men ska berätta om min dag så gott de går!
Jag vakna runt 3 tiden tror jag sen fixa jag mej & stack ut me carro vi köpte 2 VINFLASKOR:O:O
haha ja gissa vad vi drack  & drack & vi vart fulla som svin! Iallfall vi chila galet & drack båda två nästan, vi m.tte raffiiiiiii & liselooottee, orkaaaaaaaaaaar inte skrivaa mer vet itne mer, skriver imorgon JENS FUCKAR MIN HJÄRNAAAAAAA han e sjuk. aja ska snacka med skithgen sen ska jag nog sova han lär ju sova snart hahhahahh!
JÄVLA PAJJJAAAAAD, men jag älskar dej ändå;) hahh skriver imorgon
PÖÖSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
(carrooo lägger in bilder snart så tar jag dom så inga biler ännnn!)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0